Tir amb Arc dins del PCEE a Palafrugell

INFOGRAFIA PCEE 21_22

Durant el curs escolar 2021/22 l’Àrea d’Educació de l’Ajuntament de Palafrugell ha dissenyat dins del Pla Català d’Esport a l’Escola del Dpto. d’Educació l’activitat esportiva de Tir amb Arc.
En aquesta activitat ha participat l’alumnat de secundària dels següents centres: INS Baix Empordà, INS Frederic Martí i Carreras, INS La Sureda, INS Prats de la Carrera i INS Escola Sant Jordi. L’actuació inclusiva esportiva s’ha proposat al conjunt de centres educatius de secundària del municipi per millorar la igualtat d’oportunitats entre l’alumnat.
Val la pena dir què, la cultura pedagògica integradora de l’Àrea d’Educació de l’Ajuntament de Palafrugell contribueix a l’aprenentatge psicosocial de l’alumnat del municipi sense discriminació per raons personals, socials, econòmiques i/o culturals.
 La intervenció socioesportiva de Tir amb Arc s’ha planificat perquè l’alumnat de secundària, alumnat de la Unitat d’Escolarització Compartida (UEC), alumnat de l’aula d’acollida i l’alumnat amb Necessitats Específiques de Suport Educatiu (NESE) del municipi participi de manera conjunta en una mateixa activitat.
La pràctica resilient s’ha organitzat com el procés d’assoliment de valors i aprenentatges útils per a la vida de l’alumnat perquè ajuda a ser millor persona de manera individual i social. Tanmateix, l’educació fomenta la singularitat des de la diversitat de l’alumnat per l’enfocament inclusiu i participatiu a través de l’esport.
En resum, l’activitat de Tir amb Arc del Pla Català d’Esport a l’Escola 2021/22 s’ha formulat des de l’Àrea d’Educació de l’Ajuntament de Palafrugell i s’ha adequat a l’alumnat de secundària del municipi per educar en valors, millorar l’autoestima, fomentar el desenvolupament físic i ensenyar el treball en equip a través de l’esportivitat.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *