Activitats al PFI Institut Tecnològic de Barcelona

L’alumna de DUAL d’Integració social que està realitzant la seva formació amb nosaltres ha realitzat una activitat grupal amb el grup de PFI Auxiliar de muntatges i instal·lacions elèctriques, aigua i gas.

Ha estat una activitat molt motivadora i engrescadora per tothom, tant pels alumnes com per a la futura professional.

Per altra banda, hem realitzat una activitat telemàtica conjuntament amb Barcelona Activa. Han participat els alumnes del grup de PFI Auxiliar de muntatge i instal·lacions elèctriques, aigua i gas i del grup PFI Auxiliar de muntatge d’equips informàtics.

L’activitat tenia com a finalitat que els alumnes coneguessin els diferents valors del treball a partir de diferents situacions que es mostraven en vídeos , moderats per una tècnica d’orientació de Barcelona Activa

Ha estat molt interessant, tot i que aquest cop ha estat on line.