Projecte Gira Jóvenes Coca-Cola al Camp Nou

Ahir va tenir lloc al Camp Nou la sessió presencial d’Emprenedoria social del projecte Gira Jóvenes Coca-Cola  que té per objectiu impulsar el talent juvenil, on participen el PFI de l’Institut Terra Roja de Santa Coloma de Gramenet i alumnes del PTT de Sant Boi de Llobregat.

Aquesta sessió va comptar amb la presència de l’ex-jugador del Barça, Julio Salinas, que va donar el tret de sortida al que es va treballar a la sessió, que va estar conduïda magistralment per Ana Hernández de Youth Business Spain, que va oferir als alumnes elements clau sobre l’emprenedoria social i com despertar l’esperit emprenedor entre els joves, de manera molt inspiradora i dinàmica.

Els alumnes van gaudir molt de la sessió i els va carregar les piles per continuar al projecte.

#pfiCAT #impulsFP #SomFP