Oli DOP Siurana i PFI-PTT d’Auxiliar d’Hoteleria

Com cada any la DOP SIURANA ens visita a l’Institut Pere Martell.

La Montserrat ens ha explicat com es realitza el Tast de l’Oli, qui reconeix la qualitat de l’Oli DOP Siurana, amb quina valoració i aromes ha descrit la collita d’aquest any el Panell de Tast.

Ens comenta, que com sempre, la varietat arbequina té molt de gust de tomàquet, ametlla crua i aquest any ha donat també pell de plàtan. L’alumnat s’ha sorprès gratament d’haver-ho percebut, així com també haver sabut diferenciar entre l’oli d’oliva, l’oli d’oliva verge i l’oli d’oli verge extra.

Ens ha recordat la importància de cuinar amb els productes de la Terra i de les Nostres Comarques. Unes comarques que tenen més productes amb segell de qualitat.

El nostre alumnat li ha fet entrega d’un detall preparat per ells, Taronges confitades i un Preparat de Brownie de garrofa.

Més enllà de l¡Oli

#pfiCAT #impulsFP #SomFP