Fira de Microprojectes PFI Manresa

El passat divendres 28 de febrer es va portar a terme la Fira de Microprojectes a la seu 2 de l’Institut Guillem Catà de Manresa. Un espai d’intercanvi i participació on l’alumnat va exposar el que van treballar durant el primer trimestre de curs. Els microprojectes afavoreixen la integració i aplicació de les competències professionals, bàsiques i transversals treballades en els programes, cosa que permet tenir el primer contacte amb l’activitat professional escollida. A la vegada, també impulsen el treball interdisciplinar de l’equip docent, l’aplicació en contextos reals i la futura creació de projectes en xarxa amb altres centres del territori.

Els centres que hi van participar i els microprojectes presentats van ser:

PFI PIP Auxiliar de muntatges d’instal·lacions electrotècniques de l’Institut Lacetània (grup de matí i grup de tarda) : Hort urbà

PFI PIP Auxiliar de treballs en fusteria i instal·lació de mobles de l’Institut Guillem Catà: Tauleta volant

PFI PIP Auxiliar de centres sanitaris de l’Institut Guillem Catà: Els sistemes del cos humà i Les bosses solidàries (Projecte La Marató TV3).

PFI PTT Auxiliar de fabricació mecànica de l’Institut Lacetània: Estrella Solidària

 

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>