1ª Trobada Projecte Esports Maresme

El divendres 9 de febrer es va celebrar la 1ª Trobada dins del marc del Projecte “Els valors en l’esport” dels programes de formació i inserció. Es va desenvolupar al centre cultural Calisay d’Arenys de Mar. Van participar més de 80 alumnes i professorat de l’Institut d’Alella, Institut Premià de Mar, institut Thos i Codina i institut Els Tres Turons.

La jornada va comptar amb la participació de tres ponents de luxe, Maria Güell Domènech, exjugadora de l’equip femení de bàsquet Argentona durant l’època de la postguerra; Feliu Torrus, jugador de la Kings League, i Albert Comas, fundador del Club de Fútbol Sinera United d’Arenys de mar.

Ens vam explicar les seves històries de vida i van connectar molt amb el nostre alumnat al ser molt propers i motivadors. Als ponents se li va realitzar un obsequi decoratiu realitzat per l’alumnat del PFI de jardineria. Després de l’acte van gaudir d’un esmorzat molt dolç gràcies a l’alumnat del PFI de pastisseria.

Va ser una jornada molt enriquidora en la qual el nostre alumnat va conèixer l’esport com a projecte formatiu, laboral, inclusiu i posant en relleu l’esforç i el poder aprofitar les oportunitats. Agraïm molt la implicació de tot el professorat i alumnat PFI, així com a l’Ajuntament d’Arenys de Mar per acollir-nos i donar-nos una gran benvinguda en un marc incomparable com el Calisay.

#pfiCAT #ImpulsFP #SomFP