Als PFI es fomenten les situacions reals d’aprenentatge

Als Programes de Formació i Inserció s’aprèn, aplicant els coneixements en situacions reals d’aprenentatge. Avui n’hem vist un exemple, amb la participació del PFI del curs d’ Auxiliar d’hoteleria: cuina i serveis de restauració de l’Institut Eugeni d’Ors, en l’esdeveniment “El Benestar de l’alumnat i les situacions de violència”, celebrat durant aquest matí al teatre Zorrilla, de Badalona. L’alumnat ha col·laborat en l’elaboració i organització de l’esmorzar en el moment de la pausa.

Des de la Direcció General d’Alumnat del territori del Barcelonès s’ha organitzat aquesta jornada, que ha comptat amb la presència de la Direcció dels Serveis Territorials, la inspectora en cap, la inspectora referent del Pla LELV (Les Escoles Lliures de Violències), la inspecció dels centres educatius, la coordinació dels serveis educatius i les direccions dels Equips d’Atenció Psicopedagògica (EAP) del Departament d’Educació.

La participació de l’alumnat PFI ha estat de gran ajuda! Felicitacions als joves i a l’organització per la col·laboració!

#pfiCAT #ImpulsFP #SomFP

1. Carlos Luis Perez

Vaig tenir la sort de tenir al Dani Hernández com a company al PFI i vull destacar la seva capacitat per enfortir als seus alumnes a nivell tècnic i, sobretot, nivell humà. Si bé el resultat de les seves produccions en pastisseria i forneria són espectaculars més ho és la “coreografia” que acompanya als joves del PFI a l’obrador.

Aprenentatge significatiu, basat en el respecte i la trobada amb cada alumne… un model a seguir.