Campanya de donació de sang! Animeu-vos!!!

Sigues la peça clau! Vine  a donar sang.

Els alumnes del PFI PTT de Sant Celoni  hem codissenyat amb el Banc de Sang i Teixits  el cartell de la campanya de  la donació de sang  i de l’anunci que hem fet al taller de cinema pensat amb aquest objectiu, crear un bon anunci de campanya .Aquesta és la quarta edició de l’ APS Aprenentatge i servei que realitzem conjuntament amb el Banc de Sang i Teixits, on l’objectiu del projecte, és dissenyar una campanya de donació de Sang amb la finalitat de buscar nous donants i consolidar els que ja ho són.

Estem satisfetes amb la feina dels alumnes, el suport de les famílies, i el suport que hem rebut de part dels companys d’ajuntament, escoles i instituts de la zona, que han rebut els videos dissenyats per els joves en format on-line en relació a la campanya.

Us esperem el 26 de novembre a Can Ramis a Sant Celoni  entre 10:00 i 14:00h i de 17:00 a 21:00h i el dissabte 27 de 10.00 a 14:00h.

L’alumnat va tenir molt clar l’eslògan; Que res ens aturi!

Que res ens aturi, que gaudim de la vida amb salut, que les persones que estimem i ens estimen visquin sanes i felices al nostre costat i caminem envers el futur.

Que res ens aturi, si arriba un moment vital crític podrem comptar amb la sang de les persones donants, solidàries, conscients de la fragilitat de la vida i de l’enorme poder de la sang, una de les mil persones que donen sang cada dia a Catalunya.

Us deixem als materials de difusió que nosaltres també hem pujat a Instagram.

Cartell PTT Sant Celoni 2021-2022

#pfiCAT #impulsFP #SomFP