Compartim les experiències de la segona sessió del “Taller de Felicitat”

La 4a edició d’Històries de Vida, s’iniciava amb una activitat per a alumnat i professorat dels PFI participants sobre el concepte de felicitat. En aquests dos tallers, en format online, la Pauline Bassai de Shiawase Project va exposar el seu projecte, la seva investigació sobre la temàtica en les diferents regions que ha visitat i també vam poder gaudir d’un conjunt d’activitats que van fer reflexionar sobre allò que realment és important a la vida per a cadascun dels participants.

Fruit del treball de la primera sessió, en aquesta segona es va posar en comú com els diferents grups havien treballat l’activitat a l’aula i quines reflexions havien sorgir.

Com a reflexions, l’alumnat va identificar que és molt important definir qui ets, com ets, i quines són les teves oportunitats, què és allò que valores i quins objectius tens. D’aquesta manera serà més fàcil prendre decisions i aconseguir una vida que s’ajusti al què cadascú és.

Una gran experiència i oportunitat per conèixer-se una mica més!

MATERIALS I RECURSOS

Enllaç al sites del projecte, on trobareu més informació.

#pfiCAT #impulsFP #SomPFI