Connecta’t a l’empresa “Coneix els ODS i crea el teu pla sostenible!”

Que necessària i interessant la connexió d’avui entre alumnat de #pfiCAT del Departament d’Educació i Valeria Olivari Palacios sobre els Objectius de Desenvolupament Sostenible (ODS) i el paper fonamental que tenen els nostres joves com a agents de canvi!

Conceptes com el de nòmada digital, la sostenibilitat definida com “una forma de vida més amigable” o fer coneixedors als nostres joves dels objectius generals de la agenda 2030, són clau en el seu desenvolupament personal, acadèmic i social. A més els hem llançat un repte. Ho acceptaran? Gràcies Valeria Olivari Palacios cada cop que t’escolto és un nou aprenentatge.

Si us heu perdut la interessant xerrada podeu veure-la al web de connecta’t a l’empresa, on trobareu la gravació de la connexió de la Valeria.

Si penseu que aquestes trobades poden ser d’utilitat per als vostres alumnes, esteu atents ja que la propera connexió en directe serà al mes de desembre! Podreu trobar tota la informació sobre la següent xerrada al seu web, al Nodes, i al twitter de PFI.

#pfiCAT #impulsFP #Som PF