El concurs PFI Perruqueria i Estètica promou la qualitat dels estudis d’Imatge Personal de 1er nivell FP

• Aquest concurs genera en l’alumnat del PFI participant l’estímul suficient per donar el millor d’ell mateix.
  • El Departament d’Educació impulsa projectes i competicions per a la millora de la qualitat dels ensenyaments professionals. Enguany és la segona edició d’aquesta competició, fruit de la col·laboració amb CaixaBank Dualitza, L’Oréal, Comercial Brumen i Laboratoris Ximart.
  • Fomenta la qualitat i el rigor en la pràctica professional i trenca barreres educatives i estereotips socials.
  • La motivació de l’alumnat del PFI augmenta, els participants treballen per un objectiu i tenen l’oportunitat de demostrar les competències professionals adquirides durant el curs.
  • Aquesta competició també permet el desenvolupament d’aquelles competències transversals necessàries per a la vida adulta i professional, com la concentració, la tolerància a la frustració, el respecte, la iniciativa etc.
  • Amb 29 alumnes participants a la seva primera fase eliminatòria, 18 passen a la gran final del dia 18 de maig.

Ahir va ser un dia ple de color a la segona edició del concurs PFI de Perruqueria i Estètica. Els concursants van demostrat les seves habilitats i destreses amb precisió en les proves proposades per l’organització sobre higiene capil·lar i tractament, canvi de forma temporal del cabell, ús d’aparatologia, i maquillatge facial. Els membres del jurat, experts en la matèria, van tenir una tasca ben difícil per decidir les 3 primeres posicions.

Els assistents van gaudir també d’una performance de la companyia “Sienta la Cabeza”, sota el lema “Transformació en primera persona, aquesta vegada la protagonista pots ser tu”. Un autèntic espectacle per a tots els assistents!

El lliurament de premis van estar a càrrec del Sr. José Antonio Andrés Villena, subdirector general de Programes i Projectes i la Sra. Olga Romero Mir, cap de Servei de Programes de Qualificació i Iniciació Professional, del Departament d’Educació; el Sr. Ricard Guillem Guillem, coordinador territorial de Catalunya de CaixaBank Dualitza, el Sr. Ángel Gil del Departament de Transformació Educativa de L’Oréal Productos Profesionales i el Sr. Jordi Mont-ràs de Comercial Brumen-Ximart. Tots ells van encoratjar els joves a seguir formant-se i treballar amb passió per al seu futur professional.

Aquest concurs fomenta la qualitat i el rigor en la pràctica professional, superant barreres educatives i estereotips socials. L’alumnat ha pogut demostrar les seves destreses professionals i tot un seguit d’altres competències, com la concentració, la resiliència, la iniciativa i la creativitat, que són imprescindibles per al seu futur. Així doncs, després d’una competició ajustada, les guanyadores de la 2a edició van ser:

• 1era classificada: Júlia Rigol del centre Parc Estudi
  • 2na classificada: Andrea Galván de l’Institut Les Vinyes
  • 3era classificada: Ludmilla Pereira de l’Institut Castell dels Templers

El concurs PFI: Perruqueria i Estètica ajuda els joves a mostrar el millor d’ells mateixos i seguir creixent en la seva carrera professional.

Enllaç a totes les fotografies del concurs.