ResIdea i el Plogging artístic al PFI PTT Girona

Aquest any el PTT construcció de Girona s’ha adherit al programa ResIdea del Servei PIQP del Departament d’Educació.

Aquest és un projecte molt interessant d’economia circular i conscienciació mediambiental.

La primera activitat que va fer l’alumnat va ser el passat 25 d’octubre fent un Plogging inicial de residus que van trobar al voltant de les Hortes de Sta Eugènia. Seguidament, aquest mateix dia i amb tots els residus recollits van fer una creació artística inspirada en una obra de Marta Luengo.

Aquesta imatge d’una persona vomitant residus és significativa després de la xerrada que ens va fer l’entitat Plàstic Preciós i Valeria Olivari sobre la ingerència humana de microplàstics a través de l’alimentació. És una imatge que reivindica aquest excés de residus creats i utilitzats per l’ésser humà i com això pot acabar retornant-nos i perjudicant-nos. Una iniciativa molt interessant que tot just ha començat i que l’alumnat ja hi està molt engrescat!

#pfiCAT #ImpulsFP #SomFP