El sector de la Imatge Personal guanya amb l’alumnat del PFI

La 3a. edició del Concurs PFI de Perruqueria i Estètica s’ha celebrat el 9 de maig a les instal·lacions de l’Oréal LAB de Barcelona. Aquest concurs té l’objectiu d’impulsar l’excel·lència en els estudis de formació professional inicial de la família professional d’Imatge Personal.

La competició s’organitza des del Servei de Programes de Qualificació i Iniciació Professional del Departament d’Educació en col·laboració amb empreses reconegudes del sector com L’Oréal, Comercial Brumen, Abidis i Elixir.

Com a novetat d’aquesta edició, tot l’alumnat inscrit al concurs va gaudir de la Jornada Competeix amb Estil, enfocada a promoure els valors positius de la competició i acompanyar els participants. El concurs ofereix una oportunitat única per als joves del programa dels centres públics i concertats, permetent-los desenvolupar les competències professionals i transversals necessàries per a la professió. Les proves inclouen higiene capil·lar, tractament, canvi de forma temporal i maquillatge facial. Durant les tres hores de competició es posen a prova les habilitats dels participants que han de demostrar destresa, creativitat i precisió en la seva feina.

Dels 29 alumnes aspirants que van participar a la primera fase, 18 van ser seleccionats per competir a la gran final. Després d’una gran jornada tot l’alumnat participant ha rebut el reconeixement per la tasca desenvolupada al concurs.

Els guardonats de la tercera edició han estat:

• Primer classificat Institut Ramon Turró i Darder de Malgrat de Mar.
  • Segon classificat Institut Gaudí de Reus.
  • Tercer classificat Institut Les Vinyes de Santa Coloma de Gramenet. .

El Concurs PFI de Perruqueria i Estètica és una oportunitat per impulsar i reconèixer el talent de l’alumnat dels programes i posar de relleu la bona feina dels docents dels centres educatius.

Enllaç a les fotografies del concurs.

#pfiCAT #ImpulsFP #SomFP