El PFI de l’Institut Constantí realitzarà les pràctiques a Amazon

Una de les grans novetats del curs 2022-2023 a l’Institut de Constantí ha estat la posada en marxa d’un PFI (Programa de Formació i Inserció) d’Auxiliar de comercialització de productes i logística. Els Programes de Formació i Inserció ofereixen una visió general del mercat laboral i de les diferents sortides educatives a què poden optar, proporcionant el suport necessari per a la seva reincorporació i continuïtat al sistema educatiu.

Els alumnes que han iniciat el PFI aquest curs 2022-2023 a l’Institut de Constantí, podran realitzar les seves pràctiques al centre logístic que Amazon té al Polígon Industrial del municipi. Amazon i la Generalitat de Catalunya, amb la col·laboració de l’Ajuntament de Constantí, han arribat a un acord pel qual impulsaran la formació professional i la inserció laboral. L’alcalde de Constantí, el Sr. Oscar Sánchez, i la regidora d’Ensenyament, la Sra. Dolors Fortuny, van assistir el passat 14 de setembre a la signatura d’aquest acord de col·laboració que s’ha fet a Barcelona. Aquest conveni té com a objectiu oferir una visió general del món logístic a través de dues activitats. D’una banda, Amazon oferirà píndoles formatives a l’Institut de Constantí seguint el model d’aprenentatge de coeducació i d’una altra l’estació logística acollirà alumnes en pràctiques oferirint així una primera presa de contacte amb el món laboral.

Aquests programes ofereixen una capacitació professional completa, i inclouen 180 hores de pràctiques a empreses i estan orientats a donar suport a l’alumnat del PFI de logística i comerç. A partir del febrer-març del 2023, 3 alumnes del PFI de Constantí realitzaran les pràctiques a la citada estació logística d’Amazon.

Esperem que sigui una experiència molt enriquidora per tots!!

#pfiCAT #impulsFP #SomFP