Els protagonistes del PFI

Musa Jaiteh va ser alumne dels Programes de Formació i Inserció, fa un parell d’anys. Ens explica que en aquell moment, va ser molt dur per a ell adaptar-se al PFI; personalment estava passant moments complicats i el seu comportament no era adequat, culpava als altres de tot el que li passava. Va treballar reparant bicicletes, es va adonar que no volia un futur laboral treballant a una fàbrica, i va decidir visitar la Nicky al PFI- PTT Salt per a tornar a estudiar.

Actualment, ha tornat al PFI de Salt, i Musa ens explica que està molt agraït a la seva tutora la Nicky, ja que li ha ajudat a controlar el seu comportament impulsiu i a usar el diàleg i altres tècniques per a resoldre els problemes, evitant així l’ús de la violència.

El seu pas pel PFI, li ha permès descobrir el seu pensament limitant i negatiu vers la seva vida. Gràcies a la seva tutora,s’ha sentit recolzat i està tornant a confiar en ell mateix.

També gràcies a ser alumne del PFI, ha participat en el projecte Històries de Vida, i ha descobert persones del món de l’empresa, que li han explicat la seva trajectòria, la seva experiència de vida, i aquest fet li ha enriquit moltíssim. Es sent molt agraït i content d’haver-hi participat!!

Felicitats Musa pel teu esforç!!!

#pfiCAT #impulsFP