Esmorzar al camp de Tarragona

ESMORZAR CAMP DE TARRAGONA – PFI PTT TARRAGONA

La Xarxa 2 – Tarragona Nord el dia 01/06 va realitzar la 5a reunió territorial de manera presencial a l‘Institut Pere Martell (Complex Educatiu de Tarragona).

L’alumnat del PFI-PTT D’Auxiliar d’Hoteleria: Cuina i Càtering van preparar el micro-projecte ESMORZAR CAMP DE TARRAGONA, en el qual es va treballar les competències Entorn social i territorial, Estratègies i eines de comunicació, Processos bàsics de producció culinària i Preparació i muntatge de materials per a col·lectivitats i càtering.

L’objectiu del micro-projecte, va ser aprofundir amb l’entorn, la seva cultura culinària, els productes de Territori i els seus productors.

Es van  realitzat receptes tradicionals de les Terres de l’Ebre com per exemple els CORASSONS i els PASTISSETS i del Camp de Tarragona, la COCA AMB RECAPTE, la COCA DE CIRERES DE CORPUS CHRISTI,…

Es van utilitzar els productes del Territori de productors de la província com ara el Formatge de Colldejou, la Xocolata CREO (Tortosa) i l’Avellana de Reus (DOP), així com també Cireres de Bràfim i la verdura de l’horta del Baix Camp.

A totes les elaboracions es va substituir  la mantega i/o d’altres greixos per l’Oli d’Oliva Extra Verge DOP SIURANA.

Es va realitzar un cartell amb l’aplicació Genially i un codi QR, per tal d’informar als assistents (vora 50 professors/res de la Xarxa 2 Tarragona Nord) de les elaboracions, les intoleràncies, la procedència de les receptes i els ingredients utilitzats.

Podeu veure el mural virtual, ESMORZAR DEL CAMP DE TARRAGONA

Volem  AGRAIR I FELICITAR a la Direcció de l’INS Pere Martell i Complex Educatiu de Tarragona i especialment a l’equip docent PFI PTT Tarragona i els seus alumnes,  la feina, l’organització, preparació i presentació de l’esmorzar tant exquisit i únic que vam poder gaudir tots els participants a la reunió.

Aquest esmorzar ens va oferir l’oportunitat de conèixer i degustar receptes pròpies i tradicionals del nostre territori i que volem compartir amb tots vosaltres.

Moltes gràcies Equip PFI PTT Tarragona!!

Silvia Vilaplana Serret

Coordinació territorial