I si ens hi posem? Muntatge d’un aparador a l’Institut de Vic

Els alumnes del PFI-PTT de Vic del perfil d’auxiliar de vendes, oficina i atenció al públic han dissenyat, elaborat i muntat un aparador a l’Institut de Vic. Aquest muntatge s’ha realitzat en un dels espais que el centre té reservat pels alumnes de cicles formatius. La temàtica s’ha centrat en la sensibilització mediambiental.

Ha estat una experiència molt enriquidora i en la que tot l’alumnat ha participat. Al ser una activitat externa al nostre centre, els alumnes s’han implicat i l’han valorat molt positivament el projecte.

El professorat de l’Institut ens ha felicitat pel resultat final i des de l’equip directiu ens han animat a participar en altres ocasions.