INS MANUEL SALES I FERRÉ – ULLDECONA

L´alumant del PFI d´Auxiliar de construcció del INS Manuel Sales i Ferré d´Ulldecona, ha començat a realitzar durant aquest primer trimestre del curs diferents pràctiques de construcció dintre del recinte del centre educatiu així com també algunes sortides curriculars per l´entorn.

L´alumnat ha realitzat tasques molt enriquidores per a tota la comunitat educativa, com canviar de lloc pissarres de guix, reubicant-les a diferents aules de la ESO; així com també han construït un jardí poètic per poder dinamitzar millor l´hora de la lectura. De la mateixa manera, i paral·lelament amb aquestes pràctiques han portat a terme tasques de millora a l´accés de l´escola Ramón i Cajal d’Ulldecona.

L´alumnat que està força motivat per les tasques que es realitzen als centres educatius, mostren un gran interès per l´ofici i per la finalitat que se´n esdevindran d´aquestes obres. De la mateixa manera per la manipulació dels materials i la maquinària corresponent, emprant en tot moment els EPIs individuals i col·lectius adients en cada cas.

L´ensenyament-aprenentatge que se´n deriva d´aquestes pràctiques es força enriquidora, així com les sortides curriculars que s´han realitzat, amb l´objectiu de conèixer l´entorn de l´institut. Gràcies a la col·laboració desinteressada de tècnics del ajuntament d´Ulldecona i empresaris del municipi! Els animem a seguir-nos a través del instagram: @pfi_ulldecona

#pfiCAT #ImpulsFP #SomFP