Inscripcions obertes a la 2a edició del Concurs PFI: Perruqueria i Estètica

Torna el Concurs PFI: Perruqueria i Estètica adreçat a l’alumnat de la família professional d’Imatge Personal dels PFI!

Un concurs que enguany arriba a la seva 2na edició i que es celebrarà el dia 18 de maig de 2023 a les instal·lacions de L’Oréal Lab a Barcelona. Com a novetat inclou la participació de centres autoritats pel Departament d’Educació i l’opció de seleccionar a l’alumnat amb una fase eliminatòria, depenent del nombre de sol·licituds rebudes. S’informarà de tot el procediment en aquest mateix web Nodes PFi.

Des d’ahir 2 de febrer fins al dia 15 de febrer de 2023 romandran obertes les inscripcions al concurs. Podeu consultar les bases i directrius tècniques, i fer les inscripcions en aquest web a l’apartat de concursos.

Qualsevol consulta podeu contactar amb pfi@xtec.cat.

Una gran experiència professionalitzadora per a l’alumnat!! Us animem a participar!!