Intercanvi pedagògic entre perfils al PFI de Girona

El passat 7 de desembre vam tancar la última sessió de l’Intercanvi Pedagògic que s’ha realitzat a Can Po Vell amb l’alumnat del PTT d’auxiliar de muntatges d’instal·lacions, electricitat, aigua i gas i el del PTT d’auxiliar de construcció. Ambdós són perfils molt relacionats en el món laboral i per això s’ha volgut aprofitar l’ocasió de compartir les competències professionals que cada àmbit professional pot oferir.

Així doncs, l’alumnat de construcció va mostrar els procediments i eines necessàries per obrir regates, col·locar els caixetins i tubs amb guix pel seu posterior acabat remolinat… i l’alumnat de muntatges va mostrar les competències necessàries per a la col·locació de tubs, el llançament de fils i la instal·lació elèctrica. Finalment vam poder comprovar (després de resoldre petits imprevistos) l’eficàcia de la feina conjunta amb totes les bombetes enceses!

Vam tancar aquest intercanvi a l’aula posant en comú tots els aprenentatges compartits i a la pista jugant un partit de futbol. Va ser un intercanvi molt ric, profitós i interessant!

rbt

#pfiCAT #ImpulsFP #SomFP