Els alumnes del PFI de l’institut Pedralbes de Barcelona presentem el vídeo que hem creat per al projecte #Johocanviotot.
Durant els mesos de gener i febrer, l’alumnat del programa de formació inicial d’Auxiliar en muntatge i manteniment d’equips informàtics, de l’Institut Pedralbes, ha treballat en aquest videoclip amb títol Entorn a l’aula 12, que vol contribuir a una major sensibilització envers la salut mental i el benestar emocional de les persones joves.
Al llarg d’aquest procés creatiu, els alumnes han estat acompanyats per Solidaritat Sant Joan de Déu i la productora Càmeres i Acció.
Moltes felicitats a tots els alumnes del PFI, i a totes les persones que han fet possible aquesta experiència.

