Jornada esportiva “Projecte Esports” dels PFI Osona Sud

Inici del segon trimestre i els PFI seguim actius i engrescats per finalitzar el Projecte Esport d’Osona sud el proper 20 de gener. Ens trobarem a la zona esportiva de Vic per gaudir d’unes jornades esportives enfocades a la pràctica de l’esport amb valors.

En formaran part els PTT Vic, PIP Vic, PTT Centelles i PTT Mancomunitat La Plana. En total, s’espera la participació de més de 90 alumnes.

L’objectiu de la Jornada és fomentar el treball en equip, la superació personal i posar en pràctica els diferents valors que estan treballant els alumnes a l’aula.

A més, aquesta jornada busca potenciar la relació entre l’alumnat PFI de diferents perfils professionals i de diferents poblacions properes, a través de l’esport, una eina que serveix al professorat per treballar molts aspectes importants per al bon desenvolupament de l’alumnat al llarg de la vida.

Les activitats de la Jornada, dirigides per monitors de Vicactiva’t, seran les següents: Voleibol, Korfball, Boccia/Bitlles, Bàdminton i Cursa d’orientació, aquesta última, adaptada per a persones amb diversitat funcional.

La Jornada s’iniciarà a les 9 del matí amb la trobada de tots els assistents i finalitzarà amb els parlaments i lliurament dels premis elaborats pels propis alumnes de les diferents especialitats dels PFI participants. Es tancarà la Jornada amb un aperitiu elaborat pels alumnes del cicle de hoteleria de l’Escola de Hostaleria de Tona.

#pfiCAT #ImpulsFP #SomFP