La Formació en Entorn Laboral, un tresor per al nostre alumnat.

La Formació en Entorn Laboral (FEL) consisteix en realitzar part de les hores de mòduls de Formació Professional (MFP) en un entorn productiu real.

Aquest és el cas d’alguns PFI-PTT que des de fa anys ho porten a terme dins de la seva organització habitual.

Aquest curs, malgrat les circumstàncies, hem pogut ampliar aquests convenis de col·laboració que establim des del Departament d’Educació entre els PFI-PTT i les empreses i s’ha augmentat la FEL amb 5 grups.

Concretament, l’alumnat del PFI-PTT de Granollers del perfil dAux. en fabricació mecànica va fer una visita a les instal·lacions de DICOMOL, on a partir del mes de gener, iniciaran 40h de formació en entorn laboral.

De ben segur que serà una bona experiència per aquests joves i el professorat, com també, per a l’empresa!

#pfiCAT #impulsFP