La perfumeria

El passat mes de desembre l’alumnat del PFI-PTT auxiliar de vendes, oficina i atenció al client del Vendrell van fer un aparador amb temàtica nadalenca.

Primer de tot es va planificar el que volíem que inclogués l’aparador i el comerç que es volia representar. Mitjançant assemblea els alumnes vam decidir fer l’aparador d’una perfumeria.

Per a desenvolupar aquesta activitat vam buscar entre tots diferents elements per a introduir al nostre aparador, vam fer un pressupost per a la compra dels materials necessaris per a portar-ho a terme.

I un cop teníem recopilada tota la informació vam començar a fabricar els elements que hi ha a l’aparador i a poc a poc ho vam anar muntant.

La valoració que han fet els alumnes d’aquesta activitat a estat positiva. Ens ha permès desenvolupar competències com ara el treball en equip, la realització de tasques de caràcter manipulatiu i la implementació d’elements treballats als mòduls professionals que afavoreixen la promoció del nostre negoci.

#pfiCAT #ImpulsFP #SomFP