L’alumnat del PFI, inaugura el servei de cantina de l’Institut Eugeni d’Ors

Els grups d’hoteleria i turisme dels Programes de Formació i Inserció (PFI) estan iniciant la part pràctica dels seus estudis, aportant una experiència real als estudiants a través de la posada en marxa del servei de cantina dels instituts. Un dels exemples més recents, va ser la inauguració de la cantina, realitzada pels estudiants dels programes de PFI d’Hoteleria i cuina a l’Institut Eugeni d’Ors de Badalona el passat 27 d’octubre.

Durant la jornada es van demostrar les habilitats professionals  i competències transversals de l’alumnat, oferint als assistents una oferta variada. Les imatges d’aquest moment es poden consultar a través d’aquest enllaç.

A la presentació, van estar presents la directora del centre, Cristina Steegmann, senyora Pilar Olivares, representant de la inspecció educativa del territori del Barcelonès, la senyora Montse Soberbio, responsable de la unitat de Xarxes dels PFI i la senyora Cristina Márquez, coordinadora territorial dels PFI.

La presència de les personalitats va subratllar la importància i el reconeixement d’aquesta fita per als estudiants i la qualitat dels programes. Aquesta inauguració és només una mostra de la bona feina feta per part dels centres, en una etapa d’aprenentatge i professionalització que beneficia no només als alumnes, sinó també a tota la comunitat educativa.

#SomPF #ImpulsFP #pfiCAT