L’estímul d’una masterclass

Les i els alumnes concursants potser mai abans s’havien imaginat vivint una situació com la que proposa el concurs. Segur que els pot ajudar i motivar l’observació presencial de com ho fan grans mestres.

És cert que en l’actualitat hi ha molts formats televisius inspirats en valorar habilitats de diferents tipus, que exerceixen individus o grups. Tanmateix, ben poques persones han tingut l’ocasió d’enfrontar-se al repte que suposa exhibir una habilitat d’una manera cronometrada, i davant un jurat d’experts reconeguts en l’àmbit professional on s’encabeix l’esmentada habilitat.

Aquesta és la finalitat que cerquen les tutores i els tutors en programar masterclass impartides per professionals que confien en la tasca que dur a terme l’institut i, és clar, també ofereixen oportunitats de FCT.

INS CASTELL DELS TEMPLERS. LLEIDA