Categoria PFI en el concurs L’Última paraula

L’última paraula és un concurs d’oratòria impulsat des de la Unitat d’ImpulsFP, que pretén fomentar la competència de comunicació dels estudiants d’FP, mostrant la importància que té la comunicació en el desenvolupament d’un projecte professional bé sigui com a treballador per compte d’altri o professional independent o emprenedor. Aquesta edició incorpora una categoria que vol impulsar la metodologia del debat com una eina primordial del procés comunicatiu. Finalment, es dona l’oportunitat als docents per fer visible el seu talent en l’àrea de la comunicació amb una categoria pensada especialment per ells.

A més a més, enguany com a segona novetat estableix l’apartat “alumnat PFI“, dins de la categoria Micròfon d’Or.

Si ets docent o tens un grup d’alumnes que destaquen per les seves habilitats comunicatives i voleu demostrar-ho davant d’un auditori, no ho dubtis, apunta’t.

Per a més informació, consulta el web de l’Última paraula!

Inscripcions al següent enllaç