Material estadístic “Les dones en l’esport”

Us adjuntem un recull de dades estadístiques amb perspectiva de gènere en matèria d’esports. En aquest dossier es poden consultar dades per sexe sobre els hàbits i pràctiques esportives en la vida quotidiana, la pràctica esportiva a nivell escolar i universitari.  Aquest estudi l’ha realitzat ’Observatori de la Igualtat de les Dones, òrgan adscrit a l’Institut Català de les dones, i l’Observatori Català de l’Esport de l’Institut Nacional d’Educació Física de Catalunya (INEFC).

Aquest dossier estadístic us pot servir de base per treballar la perspectiva de gènere a l’esport amb l’alumnat, treballant la comprensió lectora i la interpretació de gràfics.

#pfiCAT #impulsFP #SomFP #igualtat