Mengem calçots, amb el PFI PTT de Cambrils!

El passat divendres, dia 3 de febrer, el perfil de PFI PTT d’Auxiliar de cuina i serveis de restauració, conjuntament amb el perfil d’Auxiliar  de preparació i comercialització de peix i marisc de Cambrils, van coure i servir la calçotada a l’Institut Escola d’Hoteleria i Turisme de Cambrils. Aquest any, vam comptar; a més, amb un concurs de beure amb porró i una xerrada de la IGP “Calçot de Valls@calcotdevalls”, el PFI PTT d’Auxiliar de Vivers i jardins van poder oferir un detall a l’alumnat i professorat, regalant diferents torretes d’àloe vera, margarides, entre altres plantes aromàtiques.

La calçotada, és un esdeveniment que s’ha engegat aquest any, i que el PFI PTT Cambrils ha estat un dels actors principals; va ser un dia d’agermanament, amb l’objectiu de donar conèixer el producte i tastar la salsa “salvitxada” de l’Alt Camp i de retruc del Baix Camp; proveïdor per excel·lència de calçots.

Molts dels nostres alumnes senegalesos i marroquins va ser el primer contacte amb un producte tant genuí. Esperem, repetir-ho!!!

#pfiCAT #ImpulsFP #SomFP