Més de 400 docents assisteixen a la Jornada Pedagògica PFI

Inicia el curs 2022-23 i amb ell la Jornada Pedagògica dels Programes de Formació i Inserció que dona el tret de sortida al nou curs oferint tot un conjunt d’eines i recursos per avançar en la millora dels programes i en l’atenció a l’alumnat.

La Jornada va tenir lloc ahir, dimarts 6 de setembre, a les instal·lacions de l’Institut Nacional d’Educació Física de Catalunya-INEFC.

Aquesta edició ha tornat a ser presencial després de dos anys de pandèmia i els més de 400 assistents han pogut gaudir d’un espai de trobada docent i d’intercanvi d’experiències.

La benvinguda de la jornada va ser a càrrec del senyor José A. Andrés Villena, subdirector general de Programes i Projectes i la senyora Olga Romero Mir, cap del servei de Programes de Qualificació i Iniciació Professional, els quals van agrair la implicació de tot el professorat assistent i els van encoratjar a seguir treballant per a la millora de la Formació Professional en aquests programes.

A la conferència inaugural, el professorat va escoltar les reflexions i propostes de Javier Feliz Álvarez, director de la Unitat d’Hospitalització d’ITA Trastorns de Conducta i Trastorns de Neurodesenvolupament, per a l’abordatge de la salut mental dels joves, temàtica que sorgeix de la detecció de necessitats formatives del mateix professorat.

A la segona part de la jornada es van oferir tot un seguit de tallers amb diferents temàtiques com les competències clau per a l’emprenedoria social, el tractament de les fake news, o metodologies creatives i de cura personal. Tot plegat, amb l’objectiu de contribuir a l’assoliment del desenvolupament personal i professional de l’alumnat.

Va tancar la jornada el director general de Formació Professional, el senyor Ángel Luís Miguel Rodríguez, remarcant els bons resultats dels programes i desitjant un bon inici de curs a tothom. I finalment, es va acomiadar a tot els assistents amb un taller de percussió corporal, a càrrec de Santi Carcasona.

Fotografies i vídeos de la Jornada

Sites de la Jornada

#pfiCAT #impulsFP #SomFP