Microprojecte “Concurs Cupcackes”

L’alumnat del PFI de Piera del perfil d’Auxiliar d’Activitats d’Oficina i de Serveis Administratius Generals ha participat durant el mes de febrer i març al microprojecte “Concurs de Cupcakes”.

El microprojecte va simular que l’Ajuntament de Piera oferia una quantitat de diners per a ajudar a joves emprenedors a tirar endavant la seva empresa. Per això, la classe es va dividir en dos grups creant dues empreses que es presentaven al concurs amb les característiques de la pròpia empresa i els seus productes.

Els alumnes van desenvolupar els següents apartats:

1. Realitzar una instància a l’Ajuntament per donar a conèixer l’empresa i sol·licitar la participació al concurs amb la finalitat d’aconseguir l’ajuda econòmica.
  2. Disseny d’un nom, logotip, distribució de departaments i definició de tasques de l’empresa plantejat a un organigrama.
  3. Recerca de tres receptes de cupcakes i selecció d’una.
  4. Realitzar un estudi de benefici i de costos mitjançant un pressupost i planificar el material necessari per elaborar els cupcackes.
  5. Comprar el material necessari per elaborar-los.
  6. Presentar-se al concurs fictici portat a terme al PFI amb un jurat format pel professorat, que decidia l’empresa guanyadora del premi.
  7. Disseny d’una plana web per donar a conèixer l’empresa.

En aquest article compartim la plantilla del concurs i algunes imatges del dia que es va portar a terme l’elaboració dels cupcakes i el concurs.

#pfiCAT #impulsFP #SomFP