Ocells de jardí

Sota el títol “Ocells de jardí” els alumnes del PFI-PIP de l’institut Josep Brugulat de Banyoles han realitzat un projecte en col·laboració amb la llar d’infants la Balca. El projecte a consistit a  construir i instal·lar caixes niu i menjadores per a ocells.

Per als alumnes, el treball ha significat un aprenentatge important en el desenvolupament i aplicació de projectes. D’altra banda, als infants de La Balca, l’arribada de les menjadores els possibilita l’observació dels ocells i els seus costums d’una forma més propera i íntima. Posar-los menjar, observar com fan el  niu, què els agrada… els ha fet créixer la curiositat i l’interès per protegir i tenir cura dels espais naturals.

#pfiCAT #impulsFP