Participació dels alumnes del PFI PTT Tortosa 2 al col•loqui en la diagnosi de les necessitats de salut

Els alumnes del PFI-PTT de Fabricació Mecànica de l’Institut de l’Ebre, Tortosa han  col·laborat el dia 16 de febrer mitjançant una sessió col·loqui en la diagnosi de les necessitats de salut dels i les adolescents.

Aquesta activitat està dinamitzada per l’Espai Tècnic de Salut del Procés Comunitari de Tortosa. L’Espai tècnic de salut del Procés Comunitari de Tortosa, juntament amb el Programa Aprenentatge en Servei de la Universitat Rovira i Virgili, realitza una diagnosi de les necessitats de salut dels adolescents.

Aquesta diagnosi inclou sessions col·loqui amb adolescents, de diversos instituts i recursos socioeducatius, i professionals del territori ebrenc.

Les dades extretes de les sessions son anònimes i tenen com objectiu elaborar un pla de millora de la seva salut tenint en compte les seves percepcions,

#pfiCAT #ImpulsFP #SomFP