PFI Tàrrega amb Centre Obert Ondara

Aquest matí hem estat amb l’alumnat del PFI PTT Auxiliar de vendes, oficina i atenció al públic de Tàrrega fent d’ajudants del tió i pare Noel dels nens i nenes usuaris del Centre Obert Ondara.

Com cada any, col·laborem amb el Centre Obert de la nostra població i així aprofitem per fer una pràctica real del mòdul de Tècniques de comercialització.

Hem ajudat a:

• Embolicar 40 lots de festes per a infants i adolescents (material escolar i joguina als infants)
  • Embolicar 10 lots de festes per a famílies (neules, torró i massapà)
  • Envasar 14 bosses pel tió adolescent (beguda, patates, cheetos, crispetes i xocolata)
ENCANTATS!

#pfiCAT #impulsFP #SomFP