Plogging d’Històries de Vida! Vols saber què és?

El passat, 27 d’abril, PFIs d’arreu de Catalunya es van unir per participar conjuntament al plogging d’HdV!

Alumnat i docents del PFI INS Guissona, PFI Verge de la Cinta de Tortosa, PFI Sant Cugat, PFI INS Rambla Prim de Barcelona, PFI Pineda de Mar i PFI Salou, plegats per posar la llavor en quant a la conscienciació mediambiental.

Reflexions molt interessants per part de l’alumnat i els docents que ens ajudaran a millorar la proposta de cara al curs vinent.

Aquí podeu veure algunes fotografies de l’activitat.

Saps què és el PLOGGING?

El Plogging és una pràctica que combina l’exercici a l’aire lliure amb la recollida de residus. En altres paraules, es tracta d’aprofitar qualsevol activitat física a l’aire lliure per a la recollida de les deixalles que es troben a les platges, les muntanyes o les ciutats.

T’animes pel curs vinent? Apunta’t!