Al concurs PFI Perruqueria i Estètica, hi guanyem tots!

El dia 15 de juny va tenir lloc el curs de manicura semipermanent amb Semilac, obsequi de Comercial Brumen com a patrocinador del concurs PFI Perruqueria i Estètica. Es va oferir a tots els participants, tot i no ser finalistes o guardonats del concurs. Van assistir 12 centres educatius, al voltant de 30 alumnes dels PFI! Una oportunitat magnífica per a l’alumnat participant!!

El curs, va començar a les 10.00 fins a les 13.00 hores, patrocinat per Comercial Brumen com a obsequi als participants. El lloc de reunió va ser l’Hotel Don Candido, situat a Terrassa, on els participants, juntament amb un professor/a i un/a model, van fer les pràctiques.

Aquesta oportunitat va donar als participants la possibilitat de passar un dia aprenent i compartint coneixements en el camp de l’estètica i la manicura semipermanent. Semilac, una reconeguda marca de productes de bellesa, va ser la marca utilitzada durant el curs, oferint als participants una experiència de qualitat professional.

Amb aquesta iniciativa, Comercial Brumen demostra el seu suport al món de la bellesa i l’estètica, oferint oportunitats úniques per al creixement i el desenvolupament professional dels joves, a través de la seva col·laboració al Concurs PFI: perruqueria i estètica.

#pfiCAT #ImpulsFP #SomFP