Primera activitat lúdico-esportiva de la 4a edició HdV

El passat dimecres 15 de desembre, va tenir lloc la primera Jornada lúdico-esportiva de la quarta edició del projecte Històries de Vida, dels Programes de Formació i Inserció, del Departament d’Educació. Una activitat que va reunir a professionals voluntaris de Ilunion Hotels @Ilunionhotels, l’equip d’Històries de Vida, professorat i alumnes dels PFI de Molins de Rei i de Cornellà, Institut Martí i Pol.

Es va organitzar un triangular de futbol, on els valors i l’esport van ser eines d’inclusió i diversió!

En aquesta trobada vam tenir un esmorzar saludable amb fruita, de la mà de Mercabarna, @Mercabarna_mb a més d’unes samarretes per a l’equip Team Emotion, gràcies a la col·laboració de Dualitza Caixa Bank @CABK_Dualiza

Moltes gràcies a tothom per participar, va ser una experiència magnífica que anirem repetint al llarg del curs, amb més activitats lúdiques i esportives!!!

#pfiCAT #SomFP #impulsFP