Primera sessió Ikigai

Avui ha tingut lloc la primera de les sessions de l’activitat “Formació en Ikigai”, de la mà de Sílvia Leiva. És una activitat voluntària dins del projecte Històries de Vida. A la sessió han assistit persones voluntàries, professorat, i tres grups d’alumnat PFI: del Prat de Llobregat, Cornellà de Llobregat i Rambla Prim de Barcelona.

Plegats hem pogut descobrir què és l’Ikigai i com pot ajudar a l’alumnat a descobrir allò que se’ls dona bé, aspecte tan important per a la pressa de decisions futures, en quant a ocupacions i professions. Durant la sessió s’han parlat del tipus d’intel·ligències, i s’ha establert un bon diàleg sobre els resultats del test fet prèviament a les aules amb el professorat. La finalitat última de les tres sessions de la formació d’Ikigai és l’autoconeixement..

Encara queden dues sessions més, i la tercera en presencial. Molt satisfets de la feina feta per l’alumnat PFI i per l’acompanyament del professorat i professionals voluntaris!

Aquesta activitat es porta a terme gràcies a la col·laboració de Caixabank Dualitza.

#pfiCAT #impulsFP #SomFP