Projectes Integrats dels alumnes del PFI-PTT Castelldefels

Els alumnes del PFI-PTT Castelldefels van presentar els seus projectes integrats de curs en els perfils d’Auxiliar de vendes, oficina i atenció al públic, auxiliar d’instal.lacions electrotècniques en edificis, auxiliar d’establiments hotelers i de restauració i auxiliar de manteniment d’equips informàtics.

Els alumnes de muntatge i manteniment d’equips informàtics van presentar un projecte basat en la creació d’imatges en realitat augmentada:

Els alumnes de vendes, oficina i atenció al públic va realitzar un projecte basat en un estudi tècnic i d’anàlisi d’un producte comercial:

Els alumnes d’establiments hotelers i de restauració van presentar  el seu projecte basat en l’elaboració d’una carta de tapes:

Els alumnes d’instal.lacions electrotècniques en edificis van presentar el seu projecte basat en la instal.lació elèctrica d’un negoci, d’una casa o magatzem:

#pfiCAT #impulsFP