Què menjo? Cuina de mercat!

L’alumnat del PFI PTT Manlleu del perfil d’Auxiliar d’Hoteleria: cuina i serveis de restauració van fer una sortida al Mercat del Ninot, a Barcelona. Aquesta sortida estava relacionada amb el microrpojecte que estem duent a terme aquests dies: Què menjo? Cuina de mercat!

L’objectiu de la sortida era transmetre als nois i noies els valors de comprar sa, fresc i de qualitat mentre descobrien el mercat i allò que el caracteritza i el diferencia d’altres formes de comerç.

En David, el professor expert de cuina, els va explicar, entre d’altres coses, com podien distingir si un peix era salvatge o de piscifactoria (els peixos salvatges tenen la carn més fosca i una textura més ferma, són més petits i fibrosos) i d’on provenien les cireres i les maduixes que hi havia si ara no era època i perquè anaven a 40€/Kg.

Tanmateix, també vam anar a visitar El Nacional, un multi-espai gastronòmic que inclou quatre restaurants (un de carn, un de peix, un de tapes i un de ràpid delicatessen) i 4 barres especialitzades en cerveses i conserves, vins i embotits, ostres i còctels; tot en un únic espai.

L’alumnat va gaudir molt!

#pfiCAT #ImpulsFP #SomFP