Realment virtual o virtualment real

Durant aquest curs el PFI de l’Illa dels Banyols s’ha volgut apropar a la prevenció de riscos laborals d’una manera diferent. Tot i que és evident que la teoria és molt important (indispensable!), també és més que evident que on es poden demostrar els coneixements adquirits és a la pràctica. Però, clar… no podem posar al nostre alumnat en risc! És per aquest motiu pel qual els PFI d’Auxiliar de fontaneria, calefacció i climatització i el d’Auxiliar d’operacions en aeroports han optat per posar-se les ulleres de realitat virtual i enfrontar-se als reptes de la càpsula formativa d’INNOVAE Prevención de riesgos en planta.

Gràcies a la integració de la realitat virtual en mòduls com el de prevenció de riscos laborals, l’alumnat pot “viure” experiències que ben segur es poden arribar a trobar, no només durant les pràctiques, sinó també al llarg del seu futur laboral. L’ús integrat d’aquesta tecnologia els permet adonar-se dels petits vicis i errors que tots acabem comenten si no tenim cura.

A continuació us mostrem les fotografies de la jornada!