Reto Futuro

“Past4future, una xarxa social pel municipi de Salt que pretén minimitzar el fracàs escolar a la ESO, ha estat la proposta de l’equip The Dreamweavers, com a representants del PFI-PTT de Salt al Projecte Reto Futuro engegat conjuntament per la Fundació Banc Sabadell, Imagine i Fundació Èxit. Un projecte d’emprenedoria social que té com a objectiu que els joves crein el seu propi futur a través de metodologies innovadores.

Felicitar a l’equip format per Mohamadou Kanteh, Marian Mircea, Hassan Ouabi, com a alumnat i, a la Nicky Hulse i Jordi Oliver com a equip docent, com també a la Dolors Godino, com a entrenadora per part de la Fundació Banc Sabadell i el Marc Teixidor com a facilitador d’Imagine.No van estar dins dels tres equips premiats (d’entre 25) però el premi va ser arribar a poder exposar la seva idea davant del jurat i més de 250 persones connectades a l’event. Moltes felicitats!!

#pfiCAT #impulsFP