Sabeu què és Ecoardenya?

L’alumnat de 3 perfils de PFI-PTT (Auxiliar de vivers i jardins, Auxiliar d’Hoteleria: Cuina i Serveis de Restauració i Auxiliar de Vendes, Oficina i Atenció al Públic) hem creat una cooperativa per tal de portar a terme el nostre Projecte Integrat.

Ecoardenya és una empresa fictícia que comercialitza productes elaborats a partir de matèria primera ecològica i de proximitat, amb el segell de qualitat PFI fruits, entre els quals s’inclouen sucs, melmelades, salses i altres delicadeses.

A partir de la matèria primera proporcionada per l’alumnat de jardineria (PTT Llagostera), l’alumnat d’hoteleria (PTT Sant Feliu- Vall d’Aro) elabora unes receptes meravelloses que es venen gràcies a la campanya de màrqueting i promoció de l’alumnat de vendes del mateix PTT.

Seguiu-nos al nostre Instagram per veure tot el procés i realització del projecte! @EcoArdenya