Situacions reals d’aprenentatge al camp del Girona F.C.

El passat divendres 3 de novembre l’alumnat del PFI PTT d’auxiliar de construcció va portar a terme el seu primer projecte d’aquest trimestre: tapar una llarga esquerda que hi havia a les grades del Girona Futbol Club. La primera part va ser una visita d’obres i analitzar els materials i eines necessàries.  També es va aprofitar per fer una entrevista al cap de manteniment  i aprofundir sobre les seves tasques i funcions.

Finalment, es va dedicar tota una jornada lectiva a posar en pràctica les competències professionals del mòdul d’obra de paleta bàsica. L’alumnat va aconseguir complir l’objectiu establert i va ser obsequiat amb una samarreta del Girona Futbol Club dins dels vestuaris dels jugadors.

Va ser una jornada ben especial i ben profitosa. L’alumnat va estar molt i molt content i agraït. Moltes gràcies doncs al Girona Futbol Club per a fer-ho possible!

#pfiCAT #SomFP #ImpulsFP