Treball en xarxa: Trobada Pedagògica

Els PFI-PIP Pere Borrell, PFI-PIP Abat Oliba i el PFI-PTT Garrotxa-Olot han organitzat una trobada en què els alumnes de cada PFI han presentat els projectes que porten a terme tant en el centre com en col·laboració al municipi. Posteriorment els alumnes i professors del PFI-PTT Garrotxa han ofert un esmorzar i una visita per Olot. Tots junts han fet una caminada-visita al parc Natural de la zona volcànica de la Garrotxa amb els guies que han explicat les característiques del territori. Finalment s’ha acabat la trobada amb un dinar. La valoració de tots plegats ha estat molt positiva!!!

#pfiCAT #impuslFP #SomFP