Vols saber com va anar el Concurs gastronòmic PFI?

Els participants que van arribar a la final del concurs gastronòmic del 6 de maig a l’Escola d’Hostaleria i turisme de Girona, van posar tota la seva energia, il·lusió i saber fer en una demostració de menú que va fer les delícies del jurat. Després d’una deliberació mot ajustada, ja tenim els 3 grups classificats:

1r grup: PTT Tarragona (INS Pere Martell). Recepta: Coca de recapte DO Tarragona.

2n grup: PTT Garrotga (INS Bosc de la Coma. Recepta:  Tronc de fajol amb mascarpone, ratafia i cafè.

3r grup: PTT Girona (INS Narcís Xifra). Recepta: Rostit d’ànec amb poma, ratafia i núvol de remolatxa.

Una jornada magnífica on també va haver-hi lloc per reflexionar entorn el món de l’hostaleria i la formació, amb 3 taules de work-cafè que van oferir diversitat de punts de vista vers aquest tema.

Gràcies a l’alumnat i el professorat que ha participat des de l’inici i que ha fet possible aquesta edició de la mostra-concurs gastronòmica. Gràcies a ells i també als col·laboradors que han ajudat a tirar endavant la mostra-concurs, CaixaBank Dualitza, Ajuntament de Girona, a l’Escola d’Hostaleria i Turisme de Girona i als membres del jurat.

Podeu veure algunes imatges d’aquest dia en la pàgina web de la mostra-concurs aquí

Moltes felicitats i esperem que us animeu a participar l’any vinent!

#pfiCAT #impulsFP #SomFP