Participació PFI a l’Última paraula

Avui ha tingut lloc la fase classificatòria del concurs d’oratòria d’FP “L’Última Paraula” a l’Espai Bital de Barcelona. L’edició d’enguany ha comptat, per primer cop, amb la participació d’alumnat de PFI amb 3 grups de l’Institut dels Aliments de Barcelona que han competit en la categoria “Micròfon d’Or”.

Les presentacions del grups han tractat temàtiques que els toquen ben de prop com les dificultats a les quals s’han d’enfrontar els joves immigrants, el futur de la indústria càrnia o el benestar laboral i professional. A més dels alumnes també ha participat el seu tutor, Gerard Blasco, que a banda de preparar els grups PFI, ha participat en la categoria “Guix d’Or” adreçada al professorat.

Felicitem a tots els participants i ara toca preparar-se a fons per a la final del 25 d’abril.

#pfiCAT #SomFP#ImpulsFP