Materials B1

A continuació s’enumeren un seguit de recursos a l’abast de l’estudiant ne nivell intermig que vol seguir aprenent la llengua catalana.

CATALÀ ELEMENTAL B1

(Esteban, Jordi; Campoy, Montserrat; Sagrera, Mercè.)
Aquest material està encaminat a promoure, entre els aprenents, l’ús social del català. Així, en el nivell B1, l’aprenent que duu a terme les tasques és vist com a company i usuari que té interessos diversos i aprèn a desenvolupar-se en català en situacions estàndard que el fan més hàbil per relacionar-se socialment.

Català Elemental B1. Activitats de gramàtica

Badia, M. Dolors; Verdeny, Lydia; Garcia, Teresa; Parés, Anna.

Llibre que presenta i promou l’ús dels exponents gramaticals de manera fàcil i amena i esdevé una eina per millorar la competència gramatical dels aprenents de català com a segona llengua. Es compon de 60 unitats breus que abracen tot el saber gramatical corresponent al nivell Elemental

Dictats en línia. Elemental B1.

Dictats en línia autocorrectius per a la pràctica de l’ortografia i de la comprensió oral. Amb recomanacions didàctiques. Els dictats de nivell elemental us seran útils per treballar les regles generals d’ortografia.

CURS EN LÍNIA NIVELL ELEMENTAL B1

L’alumne comprendrà textos orals i converses poc complexes de la vida professional o d’interès propi. Entendrà textos escrits sobre temes d’interès general i específic. S’expressarà oralment sobre temes d’interès general i mantindrà converses sobre qualsevol tema de la vida quotidiana. Escriurà textos usuals de l’entorn quotidià.

PARLA.CAT CURS EN LÍNIA

En aquest nivell l’alumne consolidarà i ampliarà les habilitats orals (escoltar i parlar) i escrites (llegir i escriure). Al llarg dels tres graus en què es divideix aquest nivell, ampliarà el teu camp d’acció en català a àmbits nous i aprendrà a adequar el llenguatge a diferents situacions comunicatives.