Bones pràctiques: Claustre pedagògic BE

Escola La Farga (Salt)

Línia 6: La biblioteca escolar com a agent d’impuls a la lectura entre el professorat

Infantil, Primària

• Organitzar claustres pedagògics de biblioteca.
  • Compartir material amb els docents que faciliti poder treballar aspectes literaris amb l’alumnat.
  • Fomentar el gust per la lectura entre els docents.

L’escola La Farga de Salt programa claustres pedagògics i alguns d’aquests els organitza la biblioteca escolar amb l’objectiu d’oferir recursos als docents que permetin el treball de diferents aspectes literaris amb l’alumnat. A la vegada es presenten diferents lectures que la comissió de biblioteca ha seleccionat i que recomana llegir amb l’alumnat.

Es va començar la sessió explicant les mobilitats que es van fer a Vianna do Castelo i a Sao Martinho do Porto en el marc del programa CETE+ ERASMUS KA120 de l’equip de treball Puntedu (erasmusbescat). D’aquestes mobilitats es va planificar dins d’un pla d’acció la creació d’unes targetes que seran el material de suport per fer recomanacions literàries.

Podeu trobar l’article original aquí.