Bones pràctiques: L’equip de mestres continuem formant-nos

Escola Frigolet (Porqueres)

Línia 6: La biblioteca escolar com a agent d’impuls a la lectura entre el professorat

Docents

• Dedicar sessions a la formació del claustre sobre lectures, dinamització lectora i gust per la lectura.
  • Fomentar el gust per la lectura entre els docents.

L’escola Frigolet planifica sessions dedicades a la formació del claustre per aprendre nous recursos i estratègies i continuar millorant. En aquest cas, durant aquest curs, el personal educatiu de l’escola realitzarà una formació que es va iniciar amb un taller sobre els MiniLabs. Una oportunitat per desenvolupar una nova manera de presentar els llibres i contes per temàtiques, fomentant el gust per la lectura i creant un espai de diàleg entre les obres, els lectors i el material manipulatiu proposat.

1. Íngrid

Bones,
    He clicat a l’enllaç per llegir l’article sencer però no és correcte
    Amb ganes de saber més.